ایمپلنت بدون درد و خونریزی

ایمپلنت بدون درد و خونریزی: ایمپلنت دندان یکی از بهترین راه های کاشت دندان است ولی هنوز اغلب مردم از جراحی ایمپلنت می ترسند و بدلیل همین ترس نمی توانند کاشت دندان انجام دهند و از درمان ضروری منصرف می شوند.

1401/10/19

ایمپلنت بدون درد و خونریزی

فهرست مطالب سایت (کلیک کنید)

دسترسی سریع به مطالب: برای مطالعه هر بخش روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

ایمپلنت یکی از بهترین راه های کاشت دندان است ولی هنوز اغلب مردم از جراحی ایمپلنت دندان می ترسند و بدلیل همین ترس نمی توانند کاشت دندان انجام دهند و افراد نیازمند به کاشت دندان از این درمان بسیار ضروری منصرف می شوند.

مزایای ایمپلنت بدون درد و خونریزی

امروزه با پیشرفت علم می توان جراحی ایمپلنت را به روش PUNCH  FLAPLESS TECHNIQU بدون درد و خونریزی زیاد انجام می شود.

1- بالا بودن سرعت کاشت: که این روش در پانزده دقیقه انجام می شود.

2- کاهش یافتن خونریزی که برای افرادی که دارای فشار خون بالا هستند و افرادی که از داروهای ضد انعقادی خون استفاده می کنند بسیار سودمند است.

3- کمترین درد: به دلیل اینکه میزان تروما تا %95 کاهش پیدا می کند باعث می شود که درد به کمترین فشار برساند.

4- عوارض جراحی به کمترین میزان می رسد.

5- افزایش یافتن موافقیت درمان به دلیل کاهش یافتن عفونت که از روش PUNCH  یا FLAP استفاده می شود.

6- بهترین روشی که برای افراد سیگاری می شود استفاده کرد.

7- پایین آمدن سطح تحلیل استخوان به دلیل باز و بسته کردن لثه

بیشتر درمان های جراحی ایمپلنت در مطب دندانپزشکی و با بی حس کننده ها انجام می شود. برای کاهش استرس بیماران دندانپزشکان در شب قبل از عمل جراحی ایمپلنت آرام بخش توصیه می کنند. در یک نظرسنجی مشخص شد که اضطراب کاشت ایمپلنت به اندازه اضطراب کشیدن دندان است، پس جای هیچ نگرانی نیست.

ایمپلنت بدون درد و خونریزی - PUNCH  FLAPLESS TECHNIQU

مراحل اول جراحی ایمپلنت بدون درد و خونریزی:

اقدام اولیه دندانپزشک با آماده سازی دهان بیمار و شکافتن لثه در جایی که قرار است ایمپلنت کاشته شود و با تجهیزات پزشکی سوارخی در اندازه مشخص در محل مورد نظر ایجاد می شود و بعد از قرار دادن ایمپلنت در ناحیه مورد نظر لثه را به حالت اولیه خود با کمک بخیه باز می گرداند.

بعد از انجام جراحی ایمپلنت اقدامات بعدی تجویز دارو، توصیه های بهداشتی بعد از عمل جراحی ایمپلنت و قرار ملاقات بعدی را به شما ارائه دادن است. نکته ی بسیار مهم که شما باید دقت بفرمایید این است که بعضی از جراحی های ایمپلنت فقط در یک جلسه انجام می شود. در سایت telegraph.co.uk نیز اطلاعات مفیدی وجود دارد.

مرحله اول جراحی ایمپلنت

در این مرحله دوم جراحی ایمپلنت بدون درد و خونریزی پس از جوش خوردن ایمپلنت با استخوان و محکم شدن ایمپلنت در لثه عمل جراحی برداشتن سرپوش و جایگذاری تاج مصنوعی اولیه انجام می شود.

در این مرحله زمان کمتری نسبت به جراحی ایمپلنت صرف می شود. در این مرحله اگر پزشک صلاح بداند روکش موقت تاج بر روی ایمپلنت قرار خواهد گرفت. پس از انجام این اقدامات مرحله دوم قالب گیری صورت می گیرد تا تاج نهایی در لابراتوار طراحی و ساخته شود.

مرحله دوم جراحی ایمپلنت

مستقر کردن روکش دندان مصنوعی -  پس از ساخته شدن تاج در لابراتوار دندانپزشک با دقت آن را بررسی خواهد کرد که مشکلی در طراحی آن نباشد و در صورت عدم کیفیت مطلوب آن برای رفع مشکل به لابراتوار ارسال کرده و مشکل را حل می کند.

بعد از بررسی مجدد تاج را بر روی ایمپلنت (آباتمنت) قرار می دهد. سپس اقدامات مراقبتی بعد از جراحی ایمپلنت به بیمار تجویز می شود.

ایمپلنت بدون درد و خونریزی - ویدیوهای بیشتر
ایمپلنت بدون درد و خونریزی - سفر رایگان

کاشت ایمپلنت دندان + روکش  دندان + لذت داشتن دندان زیبا و سالم

هزینه کاشت دندان - ایمپنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت دندانی یا ایمپلنتولوژیست برای درمان ایمپلنت باید دانش عملی کافی را داشته باشد.
بهترین متخصص ایمپلنت علاوه بر موارد فوق باید دید فنی برای تجویز پروتز برای بیماران داشته باشد.

در صورتی که یک یا تعدادی از دندان هایتان را از دست داده اید و نیاز به اطلاعات بیشتر دارید،
برای تعیین وقت مشاوره حضوری با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با دکتر از طریق واتس اپ