02188082941 02188089112 شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18

ایمپلنت بدون درد و خونریزی

ایمپلنت بدون درد و خونریزی ایمپلنت یکی از بهترین راه های کاشت دندان است ولی هنوز اغلب مردم از جراحی ایمپلنت می ترسند و بدلیل همین ترس نمی توانند کاشت دندان انجام دهند و افراد نیازمند به کاشت دندان از این درمان بسیار ضروری منصرف می شوند. امروزه با پیشرفت علم می توان جراحی ایمپلنت را به روش PUNCH  FLAPLESS TECHNIQU بدون درد و خونریزی زیاد انجام می شود.

1396/02/02

ایمپلنت بدون درد و خونریزی

بهترین دندانپزشک در غرب تهران 2

امروزه با پیشرفت علم می توان جراحی ایمپلنت را به روش PUNCH  FLAPLESS TECHNIQU بدون درد و خونریزی زیاد انجام می شود.
مزایای این روش:
1-بالا بودن سرعت کاشت: که این روش در پانزده دقیقه انجام می شود.
2- کاهش یافتن خونریزی که برای افرادی که دارای فشار خون بالا هستند و افرادی که از داروهای ضد انعقادی خون استفاده می کنند بسیار سودمند است.
3- کمترین درد: به دلیل اینکه میزان تروما تا %95 کاهش پیدا می کند باعث می شود که درد به کمترین فشار برساد.
4- عوارض جراحی به کمترین میزان می رسد.
 5-افزایش یافتن موافقیت درمان به دلیل کاهش یافتن عفونت که از روش PUNCH  یا FLAP استفاده می شود.
 6-بهترین روشی که برای افراد سیگاری می شود استفاده کرد.
7-پایین آمدن سطح تحلیل استخوان به دلیل باز و بسته کردن لثه

بیشتر درمان های جراحی ایمپلنت در مطب دندانپزشکی و با بی حس کننده ها انجام می شود. برای کاهش استرس بیماران دندانپزشکان در شب قبل از عمل جراحی ایمپلنت آرام بخش توصیه می کنند. در یک نظرسنجی مشخص شد که اضطراب کاشت ایمپلنت به اندازه اضطراب کشیدن دندان است، پس جای هیچ نگرانی نیست.

مرحله اول جراحی ایمپلنت:
اقدام اولیه دندانپزشک با آماده سازی دهان بیمار و شکافتن لثه در جایی که قرار است ایمپلنت کاشته شود و با تجهیزات پزشکی سوارخی در اندازه مشخص در محل مورد نظر ایجاد می شود و بعد از قرار دادن ایمپلنت در ناحیه مورد نظر لثه را به حالت اولیه خود با کمک بخیه باز می گرداند. بعد از انجام جراحی ایمپلنت اقدامات بعدی تجویز دارو، توصیه های بهداشتی بعد از عمل جراحی ایمپلنت و قرار ملاقات بعدی را به شما ارائه دادن است. نکته ی بسیار مهم که شما باید دقت بفرمایید این است که بعضی از جراحی های ایمپلنت فقط در یک جلسه انجام می شود.

مرحله دوم جراحی ایمپلنت:
در این مرحله پس از جوش خوردن ایمپلنت با استخوان و محکم شدن ایمپلنت در لثه عمل جراحی برداشتن سرپوش و جایگذاری تاج مصنوعی اولیه انجام می شود. در این مرحله زمان کمتری نسبت به جراحی ایمپلنت صرف می شود. در این مرحله اگر پزشک صلاح بداند روکش موقت تاج بر روی ایمپلنت قرار خواهد گرفت. پس از انجام این اقدامات مرحله دوم قالب گیری صورت می گیرد تا تاج نهایی در لابراتوار طراحی و ساخته شود.

مرحله پایانی جراحی ایمپلنت:
مستقر کردن روکش دندان مصنوعی:
پس از ساخته شدن تاج در لابراتوار دندانپزشک با دقت آن را بررسی خواهد کرد که مشکلی در طراحی آن نباشد و در صورت عدم کیفیت مطلوب آن برای رفع مشکل به لابراتوار ارسال کرده و مشکل را حل می کند. بعد از بررسی مجدد تاج را بر روی ایمپلنت (آباتمنت) قرار می دهد. سپس اقدامات مراقبتی بعد از جراحی ایمپلنت به بیمار تجویز می شود.

بهترین دندانپزشک در غرب تهران 20

بهترین دندانپزشک در غرب تهران 21

همچنین شما می توانید اطلاعات تکمیلی این پکیج فوق العاده را از اینجا نیز مشاهده نمایید بهترین دندانپزشک در غرب تهران 22

از دیگر مطالب ما در سایت دیدن نمایید :

زیبایی خنده
جرم گیری دندان
جراحی لثه

درباره دکتر علی سجودی

دکتر علی سجودی خوشابی در سال 1388 از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده اند. سپس در سال 1389 در دوره DGZI آلمان که زیر نظر دکتر رولف رومر برگذار گردید دوره ایمپلنت خود را با موفقیت پشت سر نهادند. ایشان همچنین در امتحان فلوشیپ ICOI موفق به کسب بالاترین نمره شدند.سپس در سال 1392 در دوره لیزر که زیر نظر دانشگاه آخن آلمان در ایران برگزار گردید شرکت کردند و Certificate لیزر دریافت کردند. ایشان همچنین تاکنون در زمینه ایمپلنت زیر نظر اساتید معروف جهان نظیر دکتر آشیل پیوندی، دکتر نیبل برکات و ... آموزش دیده اند و افتخار شاگردی نزد اساتید فوق را داشته اند. در زمینه زیبایی و ترمیمی نیز زیر نظر اساتیدی چون دکتر آصف زاده، پروفسور یزدانی آموزش دیده و در دوره های مختلف و آخرین سمینار های برگزار شده شرکت داشتند.

تلفن : 88089112-88082941