‎021 88 08 91 12 ‎021 88 08 29 41 شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18

مقالات عمومی

سایت دندانپزشکی دکتر سجودی

شما عزیزان و بیماران محترم می توانید در سایت دندانپزشکی دکتر سجودی از آخرین اطلاعات روز در مورد بیماری های دهان و دندان و همچنین روش های دروانی آنها مطلع شوید.

سینوس لیفت (Sinus Lift)

سینوس لیفت : در گذشته فقدان حجم کافی استخوان و یا کیفیت نامناسب آن از موارد عدم تجویز ایمپلنت به شمار می آمد ولی امروزه با کمک تکنیک های پیشرفته حتی در مواردی که استخوان کیفیت چندان مناسبی ندارد

آیا پوسیدگی دندان قابل پیش بینی و پیشگیری است؟

آیا پوسیدگی دندان قابل پیش بینی و پیشگیری است؟  پوسیدگی دندان یک بیماری محسوب می شود ولی از آن دسته بیماری هایی است که به سادگی می توان هم آن را پیش بینی کرد و هم از آن پیشگیری به عمل آورد.

پکیج ویژه برای بیماران سراسر کشور با سفری رایگان

پکیج ویژه برای بیماران سراسر کشور با سفری رایگان: امروزه بدون شک یکی از دغدغه های شما بیماران عزیز شهرستانی، یافتن بهترین متخصص دندانپزشکی در حوزه ایمپلنت و زیبایی می باشد.

بهداشت دهان و دندان قسمت دوم

بهداشت دهان و دندان: در مقاله قبلی اشاره شد که مسواک زدن باعث افزایش اشتها می شود و گفتیم که دهان اولین گام برای هضم غذا است. در این قسمت درباره نحوه صحیح مسواک زدن بیشتر توضیح خواهیم داد.

بهداشت دهان و دندان

بهداشت دهان و دندان: مسواک زدن از سنت های پیامبر (ص) است، اشتها آور است، خدای مهربان را خشنود می کند، دهان را پاکیزه می کند، لثه ها را محکم می کند، وسیله ای برای افزایش روشنایی است. دهان اولین گام برای هضم غذا است

پوسیدگی دندان چیست و چگونه بوجود می آید؟

پوسیدگی دندان چیست و چگونه بوجود می آید؟ پوسیدگی دندان شایعه ترین مشکل در بیماران مراجعه کننده به دندانپزشکی می باشد. پوسیدگی دندان بیشتر به علت رعایت نکردن بهداشت دهان و عدم استفاده از نخ دندان می باشد.

چرا دندان عقل باید کشیده شود؟

چرا دندان عقل باید کشیده شود؟ دندان عقل آخرین دندان در فک می باشد که بین 18 تا 25 سالگی در دهان می روید. معمولا هر فردی دارای 2 دندان عقل در فک بالا 2 دندان عقل در فک پایین می باشد.

دردهای پس از درمان ریشه در بیماران درمان شده

دردهای پس از درمان ریشه در بیماران درمان شده: درمان های دندانپزشکی و به خصوص درمان ریشه تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد. در برخی از افراد به علت عدم همکاری انجام درمان ریشه تحت بیهوشی عمومی انجام شود.

دردهای پس از درمان ریشه

دردهای پس از درمان ریشه: درمان های نوین در تمام طول مدت کار بدون درد انجام می گیرد، اما امکان دارد بیماران پس از کار درد را تجربه کنند. عوامل گوناگونی در ایجاد دردهای پس از درمان ریشه دخالت دارند.

علت درد دندان بعد از عصب کشی چیست؟

علت درد دندان بعد از عصب کشی چیست؟ عصب کشی دندان درمانی ست که اکثر افراد یک بار در طول عمرشان تجربه می کنند و تقریبا همه افراد قبل از مراجعه فکر می کنند درمان ریشه بسیار دردناک است و از آن ترس دارند.

مراقبت های پس از درمان ریشه چیست؟

مراقبت های پس از درمان ریشه چیست؟ پس از درمان ریشه دندان عصب کشی شده را همانند بقیه دندان های خود تمیز کرده و با پزشک خود برای معاینه و بررسی وضعیت دندان خود به شکل برنامه ریزی شده ملاقات کنید.

تلفن : 41 29 08 88 021 | 12 91 08 88 021