سایت شخصی دکتر علی سجودی

فیلم ایمپلنت لیزری - جراحی ایمپلنت با لیزر

انتشار : 1401/01/05 11 نظر 19,338 بازدید

دانلود رایگان فیلم ایمپلنت لیزری - جراحی ایمپلنت با لیزر

ایمپلنت دندان لیزری گزینه بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در دندانپزشکی ایفا می کند. استفاده از لیزر نیز در جراحی ایمپلنت سبب می شود، محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، آماده شود.

ایمپلنت لیزری رویکرد بهتری به جای ایمپلنت های معمولی می باشد که با تکنولوژی بهتر، روند بهبود سریعتری را در دندانپزشکی ایمپلنت ایفا می کند. استفاده کردن از تکنولوژی های جدید بالاخص لیزر در ایمپلنت باعث می گردد که جایی که ایمپلنت قرار داده می شود یا به اصطلاح محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، همراه باشد. بدین صورت ما جراحی بدون درد و آسیب و آتروماتیک با استفاده از تکنولوژی لیزر در ایمپلنت را تجربه می کنیم.

جدیدترین روش ایمپلنت

این روش ایمپلنت لیزری در مطب های بسیار کمی کار می شود و تکنیک و روش آن، بسیار نوین و جدید می باشد. بسیاری از مطب ها از این روش استفاده نمی کنند و به علت گران بودن دستگاه لیزر، این دستگاه را ندارند. فن آوری پیشرفته لیزر یکی از گران قیمت ترین خدمات در دنیا در حوزه پزشکی و دندان پزشکی می باشد که به علت فواید و مزیت هایی که هنگام کار با این دستگاه وجود دارد و خدماتی که بیمار دریافت می کند و راحتی و آرامشی که هنگام کار با این دستگاه بیمار با آن مواجه است، این هزینه توسط بیمار پرداخت می شود.

آرامش خاطر و موفقیت در درمان به همراه بهبودی سریع در ناحیه جراحی، درد کمتر، جوش خوردن سریع تر لثه و عدم آسیب به بافت های کناری، باعث می شود که این تکنولوژی مورد توجه و اقبال بسیاری از مردم قرار بگیرد. علاوه بر این بعضی بافت های لثه ناحیه ای که می خواهیم ایمپلنت لیزری انجام دهیم التهاب و خونریزی دارد که به هنگام انجام جراحی آن بافت های آلوده هم توسط لیزر حذف شده و سبب بهبودی و درمان آن ناحیه می گردد. بنابراین علاوه بر نیاز به جراحی، گاهی چند نیاز بیمار هم تامین می شود که بسیار عالی است.
کاهش تورم، کنترل بیشتر هنگام جراحی، دقت بالاتر و ایجاد حفره بسیار کوچک برای کاشت ایمپلنت از دیگر مزیت های ایمپلنت با لیزر می باشد.

هزینه ایمپلنت با لیزر

دستگاه لیزر به خاطر تکنولوژی پیشرفته اش و فن آوری بالایی که دارد و همچنین عملکرد عالی آن، برای همه بیماران چه در درمان های مختلف و چه در حوزه پزشکی یا دندان پزشکی بسیار گران می باشد. هرچه دستگاه لیزر از برند معروف تری ساخته شده باشد، تکنولوژی و قدمت آن بیشتر است و آپشن ها و عملکردهای بیشتری دارد؛ پس به قیمت آن افزوده می شود. همچنین به دلیل اینکه در تولید این قطعات از دستگاه های با دقت بسیار بالایی استفاده می شود و قطعات آن بسیار ظریف می باشد، بنابر این تعداد بسیار زیادی در سال از آن تولید نمی شود و در تولید آن محدودیت وجود دارد؛ پس هزینه ساخت آن افزایش پیدا می کند.
بخاطر اینکه متریال و مواد مصرفی لیزر و استهلاک دستگاه هم بالاست، بنابراین هنگام کار و جراحی ایمپلنت با لیزر، هزینه ها افزایش پیدا می کند و به دنبال آن مزیت هایی را برای بیمار رقم می زند که در بالا به آن اشاره شد.

ایمپلنت فوری با لیزر

بسیاری از افراد علاقه دارند حالا که ایمپلنت را با روش لیزری می توان انجام داد، ایمپلنت فوری را نیز تحویل بگیرند. همان گونه که در مقالات گذشته اشاره شد، اگر تراکم استخوانی ناحیه مورد نظر خوب باشد و ارتفاع و قطر استخوان مشکلی نداشته باشد، ایمپلنت لیزری را نیز می توان به صورت فوری گذاشت. از دیگر مزایای ایمپلنت فوری با لیزر این است که درد و تورم کمتر خواهید داشت، ناحیه بدون بخیه خواهد بود، بیمار روکش خود را سریع تحویل می گیرد، التهابات کمتری خواهید داشت. لیزر به جوش خوردن ایمپلنت کمک می کند و بیمار آرامش خاطر بیشتری دارد. با انجام لیزر و کاشت ایمپلنت فوری با لیزر، دوام و ماندگاری ایمپلنت نیز افزایش پیدا می کند.

ایمپلنت لیزری یا معمولی؟؟

ایمپلنت پیشرفته

▪ برای انجام یک ایمپلنت پیشرفته، باید از ابتدا تمام جزئیات و کارهای جراحی ایمپلنت در قبل، حین و بعد از انجام  بروز بوده و به صورت بسیار حرفه‌ای انجام شود.
▪ ابتدا نیاز به عکس CBCT یا عکس اسکن می‌ باشد؛ سپس می‌توان با کمک عکس CBCT، جایگاه دقیق ایمپلنت را در داخل استخوان فک مشخص کرد؛ با کامپیوتر آن را تغییر داد و نیاز یا عدم نیاز برای بازسازی استخوان و استفاده از پودر استخوان را ارزیابی نمود. بعد از آن، ایمپلنت انجام می‌ شود. این ایمپلنت می‌تواند با لیزر باشد و با ایمپلنت فوری می‌توان روکش را نیز به بیمار تحویل داد.
▪ در صورت نیاز به بازسازی استخوان، استفاده از خون تغلیظ شده خود فرد یا PRP برای تقویت ناحیه بازسازی استخوان و استفاده از پودر استخوان مانند زنوگرفت، اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می‌ کند.
▪ استفاده از راهنمای جراحی (Surgical Guide)، استفاده از تکنیک‌های GBR، استفاده از دستگاه پیزوسرجری (Piezo Surgery) به منظور خارج کردن دندان با حداقل آسیب و تروما به استخوان فک، باعث می‌ شود که مجموعه این اقدامات و طراحی‌ ها و تکنیک‌ های جراحی را در زمره ایمپلنت پیشرفته در آوریم.

مزیت ایمپلنت لیزری

با استفاده از ایمپلنت لیزری روند درمان بسیار سریع تر شده و تطابق پذیری سطوح ایمپلنت لیزری در مقایسه با ایمپلنت معمولی با استخوان فک بسیار بیشتر و بهتر بوده، در نتیجه محل درمان بسیار سریع تر جوش می خورد و روند بهبودی بسیار با سرعت سپری می شود. تفاوت دیگر قطعات ایمپلنت لیزری با ایمپلنت معمولی در رزوه های ایمپلنت می باشد که برای ایمپلنت لیزری با دقت بسیار بالایی صورت پذیرفته و طی آزمایشات متعددی بدست آمده است، که تلاش بر این بوده که ایمپلنت به عنوان یک قطعه تیتانیومی کاملا عملکردی مشابه دندان طبیعی انسان داشته باشد.

مزیت دیگر جراحی با لیزر این است که به بافت های اطراف آن ناحیه جراحی، دست اندازی نمی شود و آسیب وارد نمی گردد.
نکته دیگر این است که در عرض 48 یا 72 ساعت بعد از جراحی ایمپلنت با لیزر، لثه مثل روز اول می شود یعنی لثه ناحیه جراحی سریع نرمال شده و به رنگ طبیعی در می آید؛ اما، در روش های سنتی، این موضوع 14 تا 20 روز طول می کشد. بنابراین به علت آسیب کمتری که به این ناحیه وارد می شود، التهابات این ناحیه کمتر بوده و درد کمتر است و بیمار نیاز به مسکن کمتری دارد. حتی شاید غیر از روز اول، در روزهای بعد نیاز به مصرف مسکن هم نباشد.

بسیاری از افراد از انجام جراحی ایمپلنت ترس دارند و به همین دلیل مرتب کار ایمپلنت خود را به تعویق می اندازند و با این کار باعث آسیب بیشتر به استخوان فک خود می شوند و تحلیل بیشتری در استخوان فک اتفاق می افتد و انجام ایمپلنت را سخت تر و پیچیده تر می کند. چه بسا نیاز به جراحی های پیشرفته استخوان و بازسازی های استخوان داشته باشیم؛ به همین دلیل اکثر افراد دنبال شیوه و روش های راحت تری هستند تا با آرامش بیشتری کار ایمپلنت خود را انجام دهند.

ضمن اینکه بعد از جراحی می خواهند راحتی بیشتر و درد کمتری داشته باشند و اصلا دردی تحمل نکنند. به همین منظور روش های جراحی لیزر در حوزه ایمپلنت ابداع شد. با این روش بافت لثه با لیزر برداشته می شود و دیگر نیازی به برش با تیغ بیستوری و روش های سنتی و در انتها بخیه نخواهد بود. همچنین عمل جراحی ایمپلنت با حداقل خونریزی و در بسیاری از موارد بدون خونریزی است و بیمار بعد از جراحی درد کمتری خواهد داشت.

اما سایر مراحل جراحی ایمپلنت با لیزر مانند ایمپلنت های دیگر است و مراحل دریل مانند جراحی معمولی خواهد بود. اما همانطور که اشاره شد بیمار درد کمتر دارد و جراحی بدون بخیه خواهد بود و حداقل خونریزی را خواهیم داشت یا اصلا خونریزی وجود ندارد.

ما خدماتی به شما معرفی می کنیم که یکبار انجام دهید و مادام العمر استفاده کنید، همچنین ضمانت مادام‌العمر داشته باشد، پس فقط یکبار مراجعه می کنید و تا ابد از آن لذت می برید. این خدمات در 85 کشور دنیا ضمانت دارند، که می توانید خدمات آن را دریافت کنید. پس از درمان خود به شما پاسپورت معتبر برای دریافت خدمات در خارج از ایران داده می شود. برای مثال شما در ایران درمان خود را انجام می دهید و در کشور دیگری مثل آمریکا، آلمان و یا حتی امارات با ارائه آن پاسپورت به مراکز معرفی شده ، خدمات پشتیبانی رایگان دریافت می کنید.

تفاوت ایمپلنت لیزری با معمولی

خب بهتر است برویم سر اصل مطلب ایمپلنت لیزری نسبت به ایمپلنت معمولی شرایط کاملا بهتر و بهینه تری دارد. ایمپلنت لیزری در گردن یا کرست خود میکرو کانال هایی دارد، که این میکرو کانال ها با لیزر و به صورت دقیق و بسیار حساب شده و با اندازه گیری های دقیق در اطراف آن قرار گرفته و در ساختار ایمپلنت شکل گرفته اند. در واقع این میکرو کانال های لیزری هستند که اتصالات لثه ای و چسبندگی فوق العاده را در اطراف ایمپلنت بوجود می آورند، که یک بافت بیولوژیکی زنده را در اطراف ایمپلنت رقم می زنند. با علم بهتر که همان ایمپلنت لیزری می باشد، سازگاری بهتری بوجود می آید و به طبع آن نتایج بهتری بدست می آید و در نهایت زیبایی بسیار بهتری حاصل می گردد.

ایمپلنت لیزری باعث استحکام استخوان می شود و حتی در باریکترین و ضعیف ترین استخوان هم می شود کاشت دندان انجام داد، ایمپلنت لیزری که جزء 3 برند برنر دنیا هم می باشد بیشتر از خود انسان عمر می کند حتی باعث می شود چین و چروک صورتتان برطرف شود؛ این یک پس انداز و صرفه جویی برای شما می باشد. این ایمپلنت که در ساختار آن از تکنولوژی لیزر استفاده شده بدون تحلیل لثه و استخوان می باشد و برای افراد سیگاری و دیابتی هم استفاده می شود، به جرات می توان گفت که تنها شرکتی که این امکان را فراهم آورده و هیچ شرکتی تاکنون به این تکنولوژی دسترسی ندارد.

ویدیو مشخصه های ایمپلنت فوری لیزری از زبان دکتر سجودی

امیراحمد کرمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱۰۰
پاسخ

واقعا چه اطلاعات گرانبها و توضیحات علمی و دقیقی ارائه دادند در توضیح تفاوت ایمپلنت معمولی و غیر معمولی. متشکرم از شما

ژولیت علیزاده
۱۳۹۹/۰۲/۰۷۰۰
پاسخباسلام وخسته نباشید من 7ماه پیش دوتا دندونآسیاب پایین فکم ایمپلنت کردم ولی چن روز پیش درد میکرد سست شده بود رفتم پیش دکترم پروتزو برداشت دارو بهم دادامروز با مسواک زدن از جاش دراومد
۱۳۹۹/۰۲/۰۸۰۰

سلام وقت بخیر جناب علیزاده گرامی مجددا به دندانپزشکتون مراجعه کنید براتون روکش یا همون پروتز رو بچسبونن

قبادی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵۰۰
پاسخسلام قیمت ایمپلنت چقدر میشه ؟دوتا دندان اسیا آیا اقساط قبول میکنید ؟قیمت روکش دندان هر واحد چقدر میشه ممنون میشم پاسخ بدین
۱۳۹۸/۱۱/۱۵۰۰

سلام جناب قبادی گرامی
پروسه کاشت ایمپلنت دندان در چندین مرحله انجام می شود، که برای سهولت بیماران عزیز هزینه هر مرحله در همان جلسه پرداخت می شود، برای آشنایی کامل از شرایط و قیمت برندهای مختلف ایمپلنت دندان می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید :

احمد وکیلی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸۰۰
پاسخآیا ایمپلنت با لیزر هم درد داره ؟ خونریزی چطور؟؟
۱۳۹۸/۱۱/۱۲۰۰

سلام وقت بخیر جناب وکیلی عزیز
جراحی ایمپلنت با لیزر بدون خونریزی و همچنین درد می باشد . پس از جلسه مشاوره مشخص می شود که امکان جراحی با لیزر وجود دارد یا خیر .

نجمه
۱۳۹۸/۱۱/۰۵۰۰
پاسخ
سلام خسته نباشید همسر من رفته دندوناشو ایمپلنت کرده دکترش با چسب دندونارو چسبدونه بعد چهار پنج ماه دیشب موقع غذا خوردن افتاد
این ایمپلنت دندان مگه نباید پیچی باشه پس چرا ایشون تو لثه پیچ جا کردن بعد دندونو با چسب چسبوندن شرایطش چجوریه ممنون میشم که جوابمو بدین؟
سارا خداداد
۱۳۹۸/۱۰/۲۴۰۰
پاسخسلام . من میخوام بلیچینگ با لیزر انجام بدم اولا هزینه شو میخوام بدونم دوما من کار های دندونپزشکی دیگه ای هم از قبیل کشیدن دندان عقل و عصب کشی هم دارم میخوان بدونم باید قبل از بلیچینگ اینارو انجام بدم یا فرقی نمیکنه؟
۱۳۹۸/۱۱/۰۵۰۰

سلام سرکار خانم خداداد گرامی
شما باید حضورآ تشریف بیارید و معاینه برای شما انجام شود
لطفا با ما تماس بگیرید  https://drsojodi.com/contact-us