کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان و زیبایی دکتر علی سجودی

‎021 88 08 91 12 ‎021 88 08 29 41 شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ این سوال بیماران قبل از انجام جراحی ایمپلنت دندان می باشد. اگر زمان جراحی ایمپلنت کوتاه باشد و سرعت عمل و دقت متخصص ایمپلنت بالا باشد جراحی ایمپلنت به هیچ وجه درد نخواهد داشت.

1396/02/06

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟

جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟

این سوال بسیاری از بیماران قبل از انجام جراحی ایمپلنت دندان می باشد. اگر زمان جراحی ایمپلنت کوتاه باشد و سرعت عمل و دقت متخصص ایمپلنت بالا باشد، جراحی ایمپلنت به هیچ وجه درد نخواهد داشت. ( پیشنهاد میشود مقاله همه چیز درباره لمینت دندان را مطالعه بفرمایید )

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟

ضمن اینکه قبل از شروع جراحی ایمپلنت، استخوان فک بیمار، کاملا بی حس می شود.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - جراحی ایمپلنت

بعد از جراحی ایمپلنت چند روز درد داریم؟

درد ایمپلنت چند روزه اول پس از جراحی وجود دارد که آن هم با استفاده از مسکن هایی که برای بیمار تجویز می شود کاملا کنترل می شود. به طور کلی در هنگام جراحی از مواد بی حسی با ماندگاری بالا استفاده می شود که تا چند ساعت پس از جراحی ایمپلنت نیز، ناحیه مورد نظر و فک بیمار بی حس می باشد. پس از جراحی ایمپلنت نیز، برای بیمار آنتی بیوتیک و مسکن، تجویز می گردد و به این ترتیب بیمار اصلا درد نخواهد داشت. این نکته مجددا یادآوری می گردد که تبحر و علم و دانش متخصص ایمپلنت برای کاشت ایمپلنت دندان نیز ملاک عمل می باشد و بسیار حائز اهمیت است.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - اقدامات پس از جراحی ایمپلنت برای کاهش درد چیست؟

مدت زمان انجام ایمپلنت

زمان انجام جراحی ایمپلنت یک واحد دندان باتوجه به شرایط بیمار و همچنین نیاز به بازسازی استخوان و جراحی های دیگر مانند سینوس لیفت و .... متغیر می باشد. اما زمان جراحی یک واحد ایمپلنت به تنهایی در حدود 15 تا نهایتا 30 دقیقه می باشد. اگر جراحی سینوس لیفت انجام شده باشد بین 3 تا 5 زمان برای جراحی ایمپلنت دندان در همان ناحیه، لازم است. و در نهایت زمان لازم برای ادامه درمان و انجام قالبگیری و تحویل روکش نهایی به بیمار هم با توجه به شرایط بالا متغیر می باشد. مثلا اگر در ناحیه ایمپلنت بازسازی استخوان نیز همزمان انجام شده باشد بین 2 تا 5 ماه زمان نیاز است برای قالبگیری دندان ، در حالت عادی هم بین 45 روز تا 2 ماه زمان برای قالبگیری مورد نیاز می باشد. 15 الی 20 روز پس از قالبگیری هم روکش نهایی به بیمار تحویل داده می شود.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ -  قبل از جراحی ایمپلنت عمل خاصی نیاز است؟

قبل از جراحی ایمپلنت عمل خاصی نیاز است؟

خوردن غذای سبک و مقوی بسیار خوب است. اگر بیمار، بیماری خاصی دارد باید حتما آزمایشات خود را به متخصص ایمپلنت نشان دهد و اگر داروی خاصی مصرف می کند با متخصص ایمپلنت مطرح نماید.

اقدامات پس از جراحی ایمپلنت برای کاهش درد چیست؟

پس از جراحی ایمپلنت باید نکاتی را رعایت کرد، از جمله اینکه از خوردن غذاهای داغ باید خودداری کرد. مطلقا نباید سیگار کشید و از مکیدن یا پرتاب آب دهان یا تف کردن باید اجتناب ورزید. کشیدن سیگار باعث درد زیاد و عفونت ناحیه جراحی ایمپلنت می شود.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - چگونه یک مرکز تخصصی ایمپلنت را پیدا کنیم؟

چگونه یک مرکز تخصصی ایمپلنت را پیدا کنیم؟
امروزه برای پیداکردن مرکز تخصصی ایمپلنت دندان می توانیم از بیمارانی که به این مرکز مراجعه کرده اند سوال کنیم و یا از سایت متخصص ایمپلنت بازدید به عمل آوریم و فیلم رضایت بیماران ایمپلنت را مشاهده نماییم.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - چگونه این کار را انجام دهیم؟

چگونه این کار را انجام دهیم؟
 باید در نظر داشت که کدام متخصص ایمپلنت دارای مقالات مفید و خوب در زمینه ایمپلنت دندان است. این کار نشان دهنده این است فردی با اطلاعات دندانپزشکی بالا در مورد ایمپلنت می باشد و تجربه کاری بسیار در این درمان دارد. مرحله بعدی دیدن نمونه جراحی های ایمپلنت دندان متخصص ایمپلنت است. متخصص ایمپلنت مانند مشاغل دیگر برای معرفی توانایی های خود در سایت های خود یا شبکه های اجتماعی خود از عکس های قبل و بعد استفاده می کند که شما با دیدن جراحی های های کاشت ایمپلنت یا کاشت دندان و درمان های دیگر با تجربه و تبحر و دانش متخصص ایمپلنت آشنا شوید. مرحله بعد دیدن فیلم های رضایت بیماران محترم می باشد  که این مرحله نیز از مراحل بسیار مهم است به دلیل آنکه اگر بیماری از عملکرد متخصص ایمپلنت خود راضی نباشد به هیچ وجه تمایل ندارد که مصاحبه انجام دهد.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟
برای کاشت ایمپلنت دندان نیاز به قطعاتی می باشد که متخصص ایمپلنت باید آنها را از شرکت وارد کننده ایمپلنت تهیه نماید. این قطعات گران می باشد و هزینه آن قبل از جراحی ایمپلنت از بیمار دریافت می گردد. هزینه نهایی جراحی ایمپلنت مربوط به دستمزد متخصص ایمپلنت است و هزینه های لابراتوار، تهیه مواد قالبگیری و همچنین دستمزد تکنسین لابراتوار نیز مورد محاسبه قرار می گیرد. هزینه ارسال کار و بازگشت آن و ساخت پروتز موقت  نیز از دیگر هزینه کاشت ایمپلنت است.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - بازسازی های پیشرفته استخوان

مطالعه بیشتر:       هزینه کاشت دندان به چه صورت است؟

ایمپلنت دندان در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر سجودی با تکنیک های جدید و بازسازی های پیشرفته استخوان انجام می شود و اگر قیمت ایمپلنت دندان برای شما مهم است می توانید به کلینیک ایمپلنت دکتر سجودی مراجعه فرمایید.

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - ویدیوهای بیشتر

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟ - گالری تصاویر

کاشت ایمپلنت دندان + روکش  دندان + لذت داشتن دندان زیبا و سالم

هزینه کاشت دندان - ایمپنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت دندانی یا ایمپلنتولوژیست برای درمان ایمپلنت باید دانش عملی کافی را داشته باشد.
بهترین متخصص ایمپلنت علاوه بر موارد فوق باید دید فنی برای تجویز پروتز برای بیماران داشته باشد.

در صورتی که یک یا تعدادی از دندان هایتان را از دست داده اید و نیاز به اطلاعات بیشتر دارید،
برای تعیین وقت مشاوره حضوری با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با دکتر از طریق واتس اپ

تلفن : 41 29 08 88 021 | 12 91 08 88 021