کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان و زیبایی دکتر علی سجودی

‎021 88 08 91 12 ‎021 88 08 29 41 شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18

مقالات جراحی لثه

جراحی لثه چیست؟ | تحلیل لثه | هزینه جراحی لثه 98

جراحی لثه : گاهی اوقات نیاز است تا اقدام به جراحی لثه کنیم. مثلا در زمان کشیدن دندان عقل باید حتما لثه را شکاف دهیم و این یکی از زمان هایی است که نیاز به جراحی لثه ضروری می باشد.

جرم گیری دندان و نکات مهم آن + هزینه جرمگیری دندان

جرم گیری دندان + هزینه - حتما اگر شما هم دندان هایی زرد رنگ و جرم گرفته دارید این سوال به ذهنتان آمده که آیا جرم گیری دندان می تواند برای آنها مفید باشد یا مضر؟ اگر دندان های مخاطبتان زیبا مرتب و خوش رنگ باشد نظرتان را جلب می کند

جراحی افزایش طول تاج

جراحی افزایش طول تاج: شرایطی که یک دندان تاج کوتاه دارد و برای گذاشتن پروتز، گیر کافی نخواهد داشت نیاز به افزایش طول تاج داریم. باید mm3 بین پایین‌ترین قسمت لبه پروتز و لبه استخوان فاصله باشد.

درمان بیماری های لثه

درمان بیماری های لثه: جهت درمان بیماری لثه ابتدا می بایست بهداشت دهان و دندان به دقت رعایت کنید. هنگامی که علائم عفونت لثه را مشاهده کردید، در اسرع وقت به دندانپزشک مراجعه کنید.

علائم بیماری های لثه

علائم بیماری های لثه: ژنژیویت، پریودنتیت یا تخریب استخوان های اطراف دندان می باشند. ژنژیویت در واقع به معنی التهاب لثه است و پریودنتیت که در آن استخوان اطراف دندان آسیب دیده است.

متخصص جراحی لثه و درمان بیماری های لثه

جراحی لثه و درمان بیماری های لثه: عامل اصلی بیماری لثه پلاک میکروبی که باعث پوسیدگی دندان ها هم می شود، بیماری پریودنتال باعث همان پوسیدگی یک بیمار عفونی باکتریالی می شود که با تورم لثه آغاز می شود.

بیماری های لثه در کودکی

بیماری های لثه در کودکی: بیماری های لثه در کودکی می تواند پیشرفت کند و لثه فرد را در دوران بلوغ به خطر بیندازد. تکامل دندان ها و الگوهای متابولیک سیستمیک خاص، ویژه دوران کودکی هستند.

بیماری های دندان و لثه

بیماری های دندان و لثه: عملکرد اولیه دندان ها خردکردن غذا و آماده سازی آن ها برای هضم است. در طول عمر هریک از ما دو دسته دندان رشد می کنند. دسته دوم به تدریج طی دوران کودکی جایگزین دسته اول می شوند.

بیماری لثه در اثر پلاک میکروبی

بیماری لثه در اثر پلاک میکروبی: عامل اصلی ایجاد بیماری های لثه، پلاک میکروبی است که به صورت لایه ای در سطوح دندان ها و لثه مجاور، تجمع می نماید. پلاک میکروبی ماده ای نرم به رنگ روشن است.

نکاتی درباره لثه و متخصص جراح لثه

نکاتی درباره لثه و متخصص جراحی لثه: ناحیه فک و دندان جزو اجزایی از صورت است که این روزها بیشتر به سلامت آن توجه می شود. لثه شامل بافتی است که در غشای مخاطی و بالای آرواره درون دهان قرار گرفته.

دلایل نیاز به جراحی لثه چیست؟

دلایل نیاز به جراحی لثه چیست؟ هنگامی که بیمار دچار بیماری لثه می شود، ابتدا به درمان ها و ترمیم های بدون جراحی و ریسک روی می اورد، سپس سراغ جراحی لثه می رود. در صورتی که درمان بیماری لثه به تعویق بیفتد

مراقبت های بعد از جراحی لثه چیست؟

مراقبت های بعد از جراحی لثه چیست؟بعد از جراحی لثه برای ترمیم مناسب و راحتی فرد و همچنین جلوگیری از ایجاد تحریک روی محل را خمیر پانسمان می بندند. پانسمان بعد از چندین ساعت محکم می شود

تلفن : 41 29 08 88 021 | 12 91 08 88 021