02188082941 02188089112 شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18

دندان لق

دندان لق خونریزی لثه ها؛ اولین نشانه خطر خونریزی، درد و یا تورم لثه ها هشداری برای شما می باشد تا نسبت به سلامت دندان هایتان بیشتر مراقب باشید. زمانی که جرم های دندانی که حاوی میکروب های زیادی هستند، زیاد می شوند، لثه ها ملتهب می شوند. با وجود اینکه این مشکل دردناک نیست،

1395/05/02

دندان لق

بهترین دندانپزشک در غرب تهران 2

خونریزی لثه ها؛ اولین نشانه خطر
اما به خودی خود نیز درمان نمی شود. در نتیجه لازم است که به دندانپزشک مراجعه کرده و جرمگیری انجام دهید.

اگر به موقع اقدام به درمان نکنید، امکان دارد مشکل شما از بیماری محدود به لثه یعنی ژنژیویت یا التهاب لثه عبور کرده و تبدیل به بیماری پریودنتال شود که این مشکل با تخریب استخوان فک باعث لق شدن و افتادن دندان ها می شود.

علت لق شدن دندان ها چیست؟

در اکثر موارد، لقی دندان ها ناشی از یک بیماری مزمن و التهابی  به نام «پریودنتیت» می باشد. این التهاب لثه می تواند از باکتری های موجود در دهان، بویژه بزاق ناشی شود. زمانی که باکتری ها زیر لثه ها تجمع پیدا می کنند، امکان ایجاد عفونت در لثه ایجاد شده و کم کم استخوان اطراف دندان تحلیل می رود. در نتیجه لثه ها عقب نشینی کرده و ریشه ی دندان ها نمایان می شود. در این صورت نیز دندان ها الیاف لثه ای و بافت های نگه دارنده خود را از دست داده و امکان افتادن آنها بیشتر می گردد.

در موارد دیگر، ریشه ی دندان درگیر می شود اما نقش التهاب و بیماری عفونی به مراتب کمتر می باشد. در این موارد مسواک زدن با نیروی زیاد یا درمان هایی مانند ارتودنسی، مشکل ساز می شوند. در نهایت این نکته نیز حائز اهمیت هست که عوامل ژنتیکی نیز در لق شدن دندان ها موثر است.

بهترین دندانپزشک در غرب تهران 20

بهترین دندانپزشک در غرب تهران 21

همچنین شما می توانید اطلاعات تکمیلی این پکیج فوق العاده را از اینجا نیز مشاهده نمایید بهترین دندانپزشک در غرب تهران 22

از دیگر مطالب ما در سایت دیدن نمایید :

زیبایی خنده
جرم گیری دندان
جراحی لثه

درباره دکتر علی سجودی

دکتر علی سجودی خوشابی در سال 1388 از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده اند. سپس در سال 1389 در دوره DGZI آلمان که زیر نظر دکتر رولف رومر برگذار گردید دوره ایمپلنت خود را با موفقیت پشت سر نهادند. ایشان همچنین در امتحان فلوشیپ ICOI موفق به کسب بالاترین نمره شدند.سپس در سال 1392 در دوره لیزر که زیر نظر دانشگاه آخن آلمان در ایران برگزار گردید شرکت کردند و Certificate لیزر دریافت کردند. ایشان همچنین تاکنون در زمینه ایمپلنت زیر نظر اساتید معروف جهان نظیر دکتر آشیل پیوندی، دکتر نیبل برکات و ... آموزش دیده اند و افتخار شاگردی نزد اساتید فوق را داشته اند. در زمینه زیبایی و ترمیمی نیز زیر نظر اساتیدی چون دکتر آصف زاده، پروفسور یزدانی آموزش دیده و در دوره های مختلف و آخرین سمینار های برگزار شده شرکت داشتند.

تلفن : 88089112-88082941